theshitlist

Valdag

Kategori: Blablabla...

Åh vad skönt det ska bli när valet är över, oavsett vilka som vinner!
Har för fasiken varit på väg att få en hjärnblödning av alla dumma kommentarer och korkade länkningar jag sett och hört de senaste veckorna! Note to self: ge dig själv Facebookförbud inför nästa val! 

Jag kan ta att vi tycker olika, att vi prioriterar olika. Men jag har svårt för folk som röstar med röven och inte med hjärtat, och jag har ännu (ännu, ännu) svårare för folk som kommer med korkade kommentarer om hur andra röstar, särskilt när det är människor som ganska uppenbart inte är särskilt politiskt insatta själva egentligen. Men de vet minsann att det ENDA rätta är att rösta på det partiet som de röstar på. 
Om du inte har nåt vettigt att säga så HÅLL KÄFTEN, för faan! 
Slut på dagens hormonbitchattack. 

Behövde bara få det ur mig och kändes "säkrare" här än på fb för där hade jag väl fått en massa korkade kommentarer på det som gjort att "unfriend"-knappen gått varm... (Och ev hade det försvunnit en del som jag faktiskt vill tycka om och fortsätta vara vän med) Puh! 
Anyways, heja Sverige, visa vad du går för idag, man vill ju tro att människor är goda innerst inne! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: