theshitlist

Hur gick det med nässprayet??

Kategori: Blablabla...

Förstår att ni alla sitter som på nålar och undrar hur det gick med näsrehaben!
Jo, tre-fyra nätter gick det över förväntan och nästintill galant. Då borde man ju ha klarat det?! Men nej! Sen kom en natt med totalstopp och sömnlöshet och det slutade med att jag klockan 01:15 caved in, och nu skiter jag i allt och hänger mig åt Nezerilträsket igen! Fick ett "löfte" om att eländet ska vara över när ungen är ute så då väljer jag att tro på det så det får vara tills dess. 
 
På tal om det skulle ungen ju komma idag!! En liten tjej skulle komma den 20:e, det hade jag bestämt för länge sen! Ser otroligt tveksamt ut att jag ska lyckas leverera en bebis på under två timmar... Nu kan vad som helst hända, blir kanske en pojke på julafton istället. Ett litet jesusbarn...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: