theshitlist

Dagens lista!

Kategori: Blablabla...

Vettiga saker jag skulle kunna göra idag:
  • Tvätta
  • Ta en promenad
  • Baka frökex (funderar på att testköra en omgång med kanel och socker, och en med pepparkakskryddor, vad tror vi om det?)
  • Piffa i blivande barnrummet
  • Dammtorka
  • Ta hand om krukorna på trädäcket (har visserligent tagit ett litet steg och tagit in mina citronplanter, men resten av möget...). Förresten, varför har man ett olivträd när man inte har någonstans att vinterförvara det?? För att man fått det i present...
  • Duscha och tvätta håret (har ett barnsligt problem med undvikandet av detta)
  • Slå in Malvas födelsedagspaket
  • Föda bebis (svår att styra över visserligen, även om vissa påstår att det finns tricks, själv tror jag på att låta kroppen och naturen få bestämma själv. Och så vill en ju inte riskera att putsa fönsterna eller ligga i onödan)
 
Mindre vettiga saker jag gjort hittills idag:
  • Tittat på Real Housewhives Beverly Hills
  • Tittat på Toddlers & Tiaras
  • Tittat på Gilmore Girls
  • Yeah, that's about it...

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Malva önskar frökex till sitt kalas 😉😉
    Visserligen önskar hon nog även att få vara med och baka frökexen. Men man kan ju inte få allt... 😊

    Svar: Ska se vad jag kan göra... Testade att göra lite kakigare kex idag, en plåt med kanel och en med pepparkakskrydda. Det blev väl inte äckligt men inte toppen heller. Men, övning ger färdighet?!
    Me Me!

    2014-11-20 | 14:12:41

Kommentera inlägget här: