theshitlist

Tradera-hooked

Kategori: Blablabla...

Bestämde mig för att ge Tradera en chans, och att börja kolla lite på grejor att köpa så kanske jag en dag kan få tummen loss att sälja nåt med där. Tänkte att jag måste bekanta mig lite med sidan. Två dagar tog det och nu måste jag nästan ta och lugna ner mig! Helt beroende av den jäkla appen nu. Har hunnit köpa ett barnvagnshänge och lite Polarn o Pyretkläder. 
Annars då? Jo då, huset har fått sig en välbehövlig dammsugning/golvmoppning och vi har varit ute på en rejäl promenad idag så nu är vi väl redo för veckan! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Japp lätt att fastna, mkt fina och billiga barnkläder och så :) Brukar sälja en del också så jämnar det ut sig med pengarna :)
    Kram Jennie

    Svar: Ja, jag hoppas jag får tummen loss och säljer saker med så småningom. Men tänkte att jag får ju handla lite först så jag lär mig hur det funkar :)
    Me Me!

    2015-02-23 | 18:56:56

Kommentera inlägget här: