theshitlist

Skötväska - check!

Kategori: Blablabla...

Om jag just skrev världens längsta inlägg om dagens väskköp och sen råkade radera det? Svar ja. 

Har iaf köpt skötväska idag! Hade bestämt mig för vilken jag skulle ha sedan innan jag ens egentligen började fundera på skötväska. Men det har först känts för tidigt. Och sen insåg jag att den fanns i en annan färg med och den var ju oxå jättefin. Not good för a velpotta med enorm beslutsångest! 
Men, idag kände jag att det var dags! Kanske för att jag insåg att det kan vara för sent och den kan ha utgått när jag väl får tummen loss. Så, åkte till skötväskeaffären efter jobb! Fortfarande osäker på vilken färg det skulle sluta med. Men valet visade sig vara enkelt (älskar när det blir enkelt, låtsas att det är ödet som bestämmer). De hade bara den färgen jag tänkt från början (nya skulle inte komma förrän i november, och i november kommer ju Junior, det "vet" jag ju), dessutom hade de bara ett skyltex som hade en liten fläck på sig, och den var från början 200 spänn billigare än alla ställen jag kollat på den på nätet. Så, 300 kronors fläckrabatt senare, och alltså 500 spänn billigare än jag räknat med, helt beslutsångestfritt senare så var det klart! Meet my new skötväska: 
Enorm är den med, blir inga problem alls med att få plats med bebishen i den! 

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Oh va snygg! Bra köp! 👍

    2014-09-04 | 21:00:11
  • Amanda säger:

    Oh va snygg! Bra köp! 👍

    Svar: Spam spam!
    Me Me!

    2014-09-04 | 21:00:12
  • Amanda säger:

    Oj, inte meningen att spamma 😄 men snygg var den! 😂😂

    Svar: I know! Nöjd!
    Me Me!

    2014-09-04 | 21:01:54

Kommentera inlägget här: