theshitlist

Dagens status: välkommen till gnällbältet

Kategori: Blablabla...

Jag är sjuk. Inte superdupermegasjuk, men tillräckligt sjuk för att bara vilja ligga still för jag blir yr och svettig bara av tanken att vara uppe och göra nånting ståendes. Småfebrig och halsontig. Halsontet har suttit i sex dagar och febern fyra. Och nivån av rastlöshet och uttråkning är nu gigantisk! Har varit på Så. Jävla. Dåligt. Humör. Hela dagen. Orkar inte ens gå in på allt jag har surat över men känner mig som en sån där seriefigur som går runt med ett regnande åskmoln över huvudet. Tröttsamt. Och det känns inte som att jag borde gå till jobb imorgon heller... (men funderar starkt på att kolla om jag kan jobba lite hemifrån så jag har nåt vettigt att sysselsätta mig med, då är det fan illa)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: