theshitlist

Das Schwedishen Sommer

Kategori: Blablabla...

Vaknade, kollade vädret på mobilen, och såg att de påstår att det ska bli 25 grader och sol imorgon. Drabbas genast av stress över hur mycket jag måste CARPA solen imorgon!!! Alla inomhusaktiviteter måste planeras bort och klämmas in idag (däribland min favoritaktivitet "att packa" eftersom vi åker till stugan efter P slutat jobba imorgon). 
Jävla svenska sommar som bara stressar en! 
Annars då? Jodå, börjat med järntillskott och inbillar mig att jag redan känner att det gör skillnad (placebo?), känner mig piggare i alla fall. Idag ska jag, förutom att packa då, försöka förmå mig själv att springa ett varv med dammsugaren, gå på yoga kl 12, åka till väla och lämna tillbaka ett par skor (provade dem brevid min karl igår och det är FÖR höga klackar) och sen planeringsdejt hemma hos en kompis ikväll. Lagom busy day! 

Carpe de sonne!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: