theshitlist

Dagens fys

Kategori: Blablabla...

Igår konstaterade jag att det nog är dags att ta det lite lugnt med skräpätandet och bli bättring på motionsfronten. Sen åkte jag och handlade frukt och grejer. Ja, och sen åt jag både glass och ostbollar och rörde inte på mig ett skit resten av dagen! (Om det inte räknas att ta bilen hem till syrran för att flörta med svågern för att få hjälp med att byta en lampa, men det gör det inte va?) 
Idag är det "gör om, gör rätt" och jag har lyckats ta mig ut på en 5-kilometare gång/jogg och nu ska jag antingen göra lite styrkeövningar eller bara ligga på yogamattan och glo på redskapen (eller tv'n), den som lever får se! 


Kommentarer

  • Amanda säger:

    Hur gick det? Blev det någon styrka?! :)

    2014-07-03 | 22:19:42

Kommentera inlägget här: