theshitlist

And the semester goes on

Kategori: Blablabla...

På årets cirka varmaste dag bestämde vi oss (eller, det hade vi tänkt sedan innan vi visste att det skulle bli tokvarmt) för att åka in till Karlshamn och gå på stan. Och jag som inte varit jättevärmetålig innan är inte direkt bättre polare med värmen nu... Behöver jag säga att vi inte blev så långvariga? Tog väl en kvart innan det kändes som jag höll på att få värmeslag och en timme knappt innan vi (med starkt initiativ från mig) gav upp och åkte därifrån. Hann dock med att shoppa två armband (det var två-för-en) och ett par örhängen. 80 spänn gjorde jag av med, rätt bra jobbat! Sen åkte vi ner till hamnen och åt lunch och köpte med oss rökt lax till ikväll och på fiskrökeriet lyckades jag dock shoppa både tekoppar och en ljuslykta så där blev det lite dyrare dock... Men vi har ju faktiskt semester! 

Återkommer kanske senare och berättar om när jag blev av med min kille igår och tillslut började misstänka att han antingen lämnat mig eller sprungit vilse i skogen. Spoiler alert - ett av alternativen stämde! 

Hej så länge! 

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Oh, can't wait!! Bring it on!!

    Svar: Orkar inte nu, Pär behöver revansch i TP! Kommer nog imorgon!
    Me Me!

    2014-07-08 | 20:20:54

Kommentera inlägget här: