theshitlist

Trött

Kategori: Blablabla...

Har spenderat tre timmar på väla. Provat ca alla blå byxor i hela bygget. Plus några av de svarta. Uppnådde jag mitt mål med vistelsen? Både ja och nej. Har tänkt att jag ska sluta köpa billiga kläder (eftersom det bara slutar med att jag bara har en massa skit i garderoben). Hittade ett par Filippa K-byxor som var nästan bra. Fast å andra sidan hittade jag även ett par Only-brallor som var lika mycket nästan-bra, fast för en knapp tredjedel av priset. What to do, what to do? Ja, ni vet nog vad jag gjorde. 
Mvh Ett par Only-byxor, ett par Gina-jeans, ett nagellack samt en rea-underkjol rikare och 1000 spänn fattigare (Filippa K-byxorna kostade 1200 så det får väl ändå vara win på det?)

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Haha! Ååhh nu blev jag sugen på att shoppa!! :)

    Svar: Det var som att träna: svettigt och lite ångestfyllt men kändes bra efteråt!
    Me Me!

    2014-01-29 | 20:43:38
  • Jennie B säger:

    Hade gjort samma, kan vara ok att köpa nåt dyrt ibland men då måste det ju vara jättebra och inte bara nästan bra :)

    Svar: Ja eller hur?! Fast tanken är ju oxå att jag ska försöka sluta köpa sånt som bara är nästan bra och bara köpa sånt som är jättebra...
    Me Me!

    2014-01-30 | 16:27:30

Kommentera inlägget här: