theshitlist

Bloggar dåligt...

Kategori: Blablabla...

Bloggar dåligt gör jag! Men tror inte jag lagt ner det, har bara inte haft tid och ork att skriva ngt vettigt/roligt. Fyller år idag. Känns...inte alls! Fick en trevlig överraskning av min karl dock. Som kanske inte var helt otippad, men ändå överraskade. Men mer om det en annan dag. Det var en sorts presentkort, men på exakt vad får ni veta om en månad eller så! Har att göra med ett av mina mål för 2014, men de har jag ju inte heller delat med mig av. Det beror inte på att jag inte tycker om er, eller att jag försöker vara hemlig. Det är bara det att de är så jävla många att jag inte vet var jag ska börja!

Kommentarer

  • Jennie B säger:

    Jonas fick presentkort på HBG Maraton när han fyllde år, vet inte om han bestämt sig för om det var en bra 34-års present än..

    Svar: Haha, en väldigt lätt present att ge bort. Lite meckigare att få! Fast han är väl rätt bra på att springa om jag inte minns fel?
    Me Me!

    2014-01-13 | 19:49:19
  • Jennie B säger:

    35!

    2014-01-13 | 19:49:36

Kommentera inlägget här: