theshitlist

Jag vet att bilden av mig spricker, men jag är bara lycklig när jag dricker...

Kategori: Blablabla...

Det blir ju lite knepigt att när en har som mest att skriva om, då skrivs det inte alls. Det är svårt det här med internet och att vara personlig och privat.
 
It may hunt you forever.
 
Det är ju inte någon av sveriges största bloggar det här, ni är inte så många som hittat hit och jag tror jag vet vilka ni alla är. Men det är ju fortfarande internet och öppet för alla. Därför skrivs det inte så mycket just nu, det får komma när jag har något roligare att säga. Men jag kan ju säga som så här: jag är nere. Det blir man ibland så det är inget konstigt med det, och jag hoppas att jag snart slutar vara det.
 
Jag har dessutom helt tappat aptiten vilket är lite konstigt, eller rättare sagt jättekonstigt, för att vara jag eftersom jag i botten är en emotional eater. Tröstäta is the shit, har ju varit min grej hela livet (tröstäta/stressäta/belöningsäta, you name it). Nu har jag i alla fall tappat aptiten men jag är förståndig nog att förstå att min kropp behöver mat och mitt huvud kommer inte bli bättre på att hantera livet utan bensin i tanken, så jag äter ändå. Annars kunde jag ju passat på att bli smal på kuppen, det hade varit lätt nu. Beach 2014 kirrad redan i februari, det ni! Men, tack och lov, är jag förståndig nog att resonera som så att det är viktigare att må bra än att vara smal. Eller...?
 
 
 
 
 
MjAxMy1hYWU0M2RkZWYyMDFhZmNm.jpg
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: