theshitlist

Carpe diem und shit

Kategori: Blablabla...

När en är trött på vardagen och har nyårslöftat sig själv att bli lite mer spontan passar det väl alldeles utmärkt att YOLO'a sig och carpa dagen och ta en spontan semesterdag och följa med killen till den danska huvudstaden, bara sådär?! (Han ska på leverantörsmöte). Strosa lite på Ströget en vanlig torsdag, låter inte så dumt va? Har visserligen fått jobba röven av mig idag för att få ihop det, men pulsen går väl ner nån gång snart hoppas jag. Lite bokslut stoppar inte mig! 

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Hoppas att du hade en fabulös dag! *baraliiiteavis*

    Svar: Avslutas på Pitchers i Hbg, bra dag! (Säger jag efter några glas vin) Fått en ny favoritbutik på Ströget med "ska jag hänga grejorna i en provhytt så länge medans du tittar vidare?" (Fast på danska), jag (varm och trött): jag älskar dig! (Tänkte jag, sa inte det högt).
    Me Me!

    2014-02-06 | 20:56:16

Kommentera inlägget här: