theshitlist

Blandade lördagstankar

Kategori: Blablabla...

Har haft en dramatisk dag med strömavbrott (när jag hade både tvätt i maskinen och grejor i ugnen), brandlarmsutbrott, förhållandeuppbrott (visserligen bara på internätet) och blitt ihop igen. Konstigt man är trött?
 
Pappa ringde innan och jag svarade "Har bebisen kommit?!?!" och han trodde nog att jag blivit galen. (FYI: bebisen hade inte kommit. FYI 2: det är min brors bebis vi pratar om)
 
Pappa (och mamma) ville komma över på kaffe för de var i stan. Det lyckades jag genast glömma bort eftersom jag var mitt uppe i att "bråka" med min "kille" som visst "gjort slut på facebook" samt titta på tv-program som just då handlade om en som hade ätit sin egen moderkaka, både lite färskt direkt efter födseln samt torkat resten och gjort piller av. Lite sparade hon i frysen. Titta lite på det och gjorde äcklade miner när jag kom på att just det! Mamma och pappa! Kaffe! Då stod deras bil redan i gatan. Tur man har en snabb kaffekokare.
 
Nu kommer min kille hem och vi ska ha försoningssex! Eller inte. (vill bara verka lite spännande och wild and crazy. Det är jag inte.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: