theshitlist

Hepp hepp!

Kategori: Blablabla...

Hallå ja! Läget och sånt?
Jag är chockerande pigg och energifylld idag! Har än så länge gjort ca 7000% mer sen jag kom hem från jobb än jag gjort totalt den senaste månaden. (Alla som säger att man "inte får klaga på värmen" kan typ dra åt h*****e, fasiken vad skönt det är att kunna andas!) Eller, det gick iaf bra tills jag kom fram till att jag skulle klippa ut mönster till det där babynestet jag tänkt sy. Mönstret var väl iofs inget problem för det var tydligen redan levererat i bitar, till skillnad mot mönstret till amningskudden som var ett jädra pussel. Men man bör tydligen vara högskoleingenjör för att reda ut resten. Och jag är ingen ingenjör. Alls. Jag är ju ekonom! Suck... 
Mvh Får nog ta en paus nu, tyget är ju ändå i tvättmaskinen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: