theshitlist

Dagens lista!

Kategori: Blablabla...

Dagens bästa/sämsta
 
Dagens bästa:
  • Har krängt Kinder Maxi-choklad - gott!
  • Det är fredag!
  • Shoppade första kläderna till bebishen! Ja, jag har lyckats hålla mig fram tills idag!
Dagens sämsta:
  • Började dagen med ett rejält illamående, värsta hittills? Ligger bra till iaf.
  • Trodde att jag gjorde mitt största fuck up i min karriär på denna arbetsplats och blev rejält svettig (skulle byta bokföringsdatum på alla aktiva fakturor i vårt fakturaprogram, vilket jag bara gjort ett par ggr förut, och trodde att jag råkade byta datum på ALLA julifakturor till augusti. Alla alla alla. Svettigheten när man tror att man gjort en megatabbe just när man klickat på knappen och hinner tänka medans datorn saaaaakta jobbar sig igenom körningen att alla som skulle kunna hjälpa en att reda upp soppan är på semester och det skulle inte ens vara enkelt fixat om de var på plats...). Var nästan tvungen att lägga mig ner på golvet och vila igen efter den pärsen.
  • Prova att kombinera de två ovanstående punkterna! Ingen höjdare. Hade dessutom inte ens hunnit få i mig en kopp kaffe innan pga illamåendet. Hädanefter ska jag ALDRIG göra något viktigt på jobb utan kaffe i kroppen!
Köss å hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: