theshitlist

Dagens funderingar

Kategori: Blablabla...

Foglossning eller vanligt ryggont - hur vet man skillnaden?

Skådespelarna i Morden i Midsomer - får verkligen alla där kalla sig skådespelare? Brukar inte titta på det, och gör det egentligen inte idag heller men har haft tvn på medans jag gjort annat och där är en "gammal man" som jag nog hade spelat bättre! 

När man syr något efter mönster och beskrivning - är det inte meningen att delarna ska passa ihop? Får nog fortsätta en annan dag med det projektet...

Förra veckan beställde jag en stol/fåtölj som jag funderat på att skaffa i typ 1,5 år. Idag beställde jag en kontorsstol för samma summa på ca 15 minuter, och då är promenaden tur/retur mellan kontoret och möbelsäljaren inräknad. Vad lätt det är att shoppa när någon annan betalar! 

Det var allt för idag, köss å hej! 

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Min foglossning kändes nog mer i höfterna eller nere mellan benen, än i ryggen. Men man glömmer så fort, och det kan säkert va olika :)

    Svar: Mmmm, det är svårt att veta. Det sitter väldigt långt ner i ryggen och på sidorna så kan nog nästan räknas som höfterna. Fast å andra sidan gör det ont på ställen jag haft ont i tidigare så det är kanske bara musklerna. Däremot har jag till och från känt mig jäkligt öm i "svanskotan", som om jag trillat och slagit mig på den eller fått en spark där. Det är nytt, det har jag ju aldrig upplevt tidigare. Eller, inte sen jag var liten och man typ landat fel när man hoppade av gungorna eller råkade sätta sig när man åkte skridsko och landade rätt på svanskotan. Men det tror jag inte jag har gjort nu, det skulle jag nog minnas :)
    Me Me!

    2014-08-14 | 20:34:35

Kommentera inlägget här: