theshitlist

Dagens dagens

Kategori: Blablabla...

Dagens tankar:
Hämtade en kjol jag beställt på nätet, fast jag länge varit emot att köpa kläder på nätet för det passar cirka aldrig (allt annat går bra att beställa på nätet, jag har svart bälte i nätshopping!). Anyways - den satt som en smäck! Det är fan enklare att klä den här kroppen när den är gravid än i normalläge?! 

Och på tal om kläder så gick jag igenom kjol- och klänningsdelen av garderoben för att sortera sånt som jag växt ur, lika bra att lägga undan det i väntan på...nya tider. Det blev en hel del utrensat. Men även pinsamt mycket kvar. Äger pinsamt mycket klänningar och kjolar med tanke på hur (o)ofta jag har det på mig. Äger väl överlag pinsamt mycket kläder med tanke på det mesta och inte minst hur mycket tid jag lägger framför garderoben... Eller så är det just därför det tar sån tid! 
Har sagt det förr, måste bli nån form av skärpning. Så mycket grejer men ändå aldrig ngt bra, alltid på jakt efter ngt bättre... Och ändå blir det aldrig bra!

Nä, nu ska jag laga färdigt middagen. Kl 21 får det nog vara färdigväntat på mannen va? Hur bra fru man än är. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: