theshitlist

Mail-städning!

Kategori: Garderobsutmaningen!

Konsumtions-detox skulle man kanske kunna kalla den här garderobsutmaningen. Måste börja uppskatta och använda det jag har och inte bara skaffa nytt hela tiden. Det är dåligt för miljön, för plånkan och så tror jag ju på det här med att rensa i "röran" och inte ha för mycket grejor omkring sig (för inre harmoni, flummigt). 
Så, ett steg är ju att rensa bland alla utskick av nyhetsbrev och liknande lockelser! Jag kommer inte missa något, för jag ska ju ändå inte köpa något! 


Kommentarer

  • Amanda säger:

    Starkt gjort av dig att avstå från rabattkuponger och utskick om specialerbjudanden!!! :) För du tryckte väl iväg avregistreringen ;-)

    Svar: Jepp jepp! Har tagit bort mig från en massa maillistor!
    Me Me!

    2013-10-20 | 18:45:23

Kommentera inlägget här: