theshitlist

Dagens outfit!

Kategori: Garderobsutmaningen!

Här har vi mig idag:

Grå t-shirt från Gina Tricot, köpt i somras eller våras för typ 60 spänn. Jeans från flash som tyvärr är nån storlek för stora och inte sitter särskilt bra (stretchjeans i modell som ska vara tight gör sig inte så bra otighta, dessutom vrider de sig i ena benet, snedsydda). Till detta en scarf som nog gör sig bättre vår/sommar och en stickad tröja från GT den med:
Rent utseendemässigt är det inget större fel på denna tröjan, men nu när jag ska analysera lite så har jag kommit fram till varför jag inte använt denna tröjan så mycket: den är inte skön att ha på sig! För, när man väl blir varm i den, då blir man tokvarm! Inifrån och ut på nåt konstigt sätt. Förmodligen pga av den billiga blandningen av ull och syntetmaterial, den blir varm men andas inte ett dugg! 
Slutsats: tröjan borde ryka. Jeansen likaså. Kläder som inte är sköna eller sim man känner sig direkt ful i borde man ju inte ha, eller hur? Men jag skulle ju behöva ett par sköna jeans i garderoben, och har ju inte överdrivet många tjocka tröjor och får ju inte köpa det heller den närmaste tiden... Dagens ilands!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: