theshitlist

Blandade söndagstankar

Kategori: Garderobsutmaningen!

  1. Sömnproblem suger. Börjar bli lite trött på att inte kunna sova om nätterna.
  2. Det är perfekt "dricka te och tända ljus"-väder ute (se höstrusket från den ljusa sidan)
  3. Har en ny frukostfavvo! Fryst hackad banan, mandelsmör, turkisk yoghurt, lite kokossocker och kokosflingor och blanda! Blir lite glassaktigt, supergott!
  4. Min kille kommer hem idag!!! <3 
  5. Minns att jag hatade när folk sa "min kille" och "min tjej" om varandra förr, "NI ÄGER INTE VARANDRA!!!" hade jag lust att skrika. Ja, det var när jag var singel. Nu när jag har en egen kille kan jag bara säga att jo, jag äger faktiskt honom.
  6. Har startat ett anti-shoppingsprojekt med inspiration från Klädutmaningen (som man kan läsa mer om i bloggen här (note to self: måste öva på det här med länkningar, tror det ska funka nu men det tog liksom ungefär hundra år att få till det)). Har inte riktigt bestämt mig för hur reglerna ska se ut och hur hård jag ska vara, men ingen shopping och skärpning med att använda det jag har i garderoben med start nu! Eller i fredags egentligen, har redan börjat. Så nu blir det kanske lite outfit-bilder framöver? För att dokumentera min resa genom garderoben. The Garderobsutmaning is on!
  7. Sprang en mil i fredags (eller lunkade, ja, ni vet vad jag menar. Säger springer för det låter bättre!) och nu har jag ont i min fot! Har nog överansträngt/irriterat nån sena eller något uppe på foten. Det är fanimej ingen hejd på mig, alltid ont nånstans! Svart bälte i "idrottsskador".
Over and out för denna gången!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: