theshitlist

Veckan (sann?)dröm:

Kategori: Blablabla...

Natten till igår hade jag en lite märklig dröm där en vän var...huvudperson, får man nog säga. Utan att nämna några namn så kan jag säga att hon bloggar och fyller år om en vecka (nån som känner sig träffad?). Just det här med födelsedagen var nog det enda som var verklighetsförankrat, mig veteligen, för drömmen utspelade sig hemma hos henne och det var fest, så det kan man ju gissa att mitt huvud fick ihop eftersom jag ska dit på födelsedagsfest nästa helg. Men sen spårade det litegranna :) På festen så avslöjar min kompis att hon har skaffat flickvän. De har tydligen varit ihop en månad "på prov" för att se om det funkar innan de berättar för folk. Bara där sticker det ut liiite från verkligeheten, av vad jag känner till i alla fall. Flickvännen är dessutom gravid(!), inte så det syns så det är nog väldigt nytt. Samt har inte riktigt berättat för sin (fd) pojkvän att det är slut. Tror han kom till festen precis innan jag vaknade så jag fick liksom inte riktigt veta om/hur det spårade ut sen.
 
Livlig fantasi? Jag??
 
Väntar med spänning på den här festen och vad den har att bjuda på för skandaler!

Kommentarer

  • Huvudpersonen i drömmen. säger:

    Jag kan ju säga att du inte är fena på att drömma sanndrömmar iaf! ;D Haha. Tack för dagens skratt!

    Svar: Inte? Så jag ska inte säga upp mig från mitt jobb och satsa på att bli professionell sierska då? :) Kan säga att jag roade mig själv rätt bra när jag kom på vad jag hade drömt! Var får man allt ifrån??
    Me Me!

    2013-05-06 | 15:49:29
    Bloggadress: http://linnson.blogg.se

Kommentera inlägget här: