theshitlist

Tvär

Kategori: Blablabla...

Har en irriterande och irriterad känsla i hela kroppen idag. En känsla av att jag inte hunnit med eller glömt något. Ingen aning om vad bara...
Idag har jag, förutom att jobba, varit tråkärenden på väla (behövde linsvätska, värktabletter och tamponger, alltid lika roligt att lägga pengar på) samt en sväng på Erikshjälpen och köpt lite smått och gott. En bild på fynden skulle kanske suttit på plats här men nu är allt redan inskjutet i diskmaskinen så det får kanske bli en annan dag! Sen har jag varit hos syrran och bytt bil med henne eftersom jag ska hämta gullungarna på dagis/skola imorgon och passade på att snylta in mig på middag, man får ju inte vara dum :) Nu ska jag bara komma på vad jag ska göra åt den här tvära känslan som gnager i magen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: