theshitlist

Springtime då alltså...

Kategori: Blablabla...

Jag sprang på 1:05:06. Mot förra årets 1:05:12. 
En otrolig förbättring på hela 6 sekunder, snacka om framsteg!
Så rätta mig om jag har fel, men fortsätter jag förbättra mig i detta tempot så är jag nere på under en timme om...51 år?! Just saying. Gött att allt kämpande med backintervaller och långpass gav utdelning!
 
Nä men seriöst, jag springer ju inte för att bli snabb, jag springer för att må bra. Och med det resonemanget borde jag iofs inte sprungit alls idag, men känner inte att jag kan skylla på min häckrelaterade ryggskada för den kände jag inte direkt av medans jag sprang (men den kan ju ha sinkat mig ändå, det måste den nästan ha gjort för jag är i fan så mycket bättre form i år än förra året!). Men excause me for not beeing nöjd med tiden, det är jag INTE. Men vem fan har sagt att man behöver vara nöjd här i livet? Inte med allt i alla fall, och jag ska nog kunna gå vidare utan att deppa ihop på grund av det här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: