theshitlist

I might look lättlurad, men glöm det!

Kategori: Blablabla...

Åkte till apoteket eftersom jag varit galet trött flera dagar och misstänker att pollen ligger bakom det. Frågar apotekspersonal om där är nån allergimedicin som inte har trötthet som biverkning (för det går ju lite emot skälet till att jag ska ta den).
-Näe...alla allergimediciner kan man ju bli trött av.
-Ok, tänkte att det kanske fanns någon som var bättre än de andra.
-...Jo men denna, denna brukar folk uppleva att de blir mindre trötta av! (pekar på dyraste sorten och låter som en 5-åring som precis kommit på att om hon säger att mamma sagt att hon faktiskt FÅR lov att äta godis varje dag så kanske den blåögda barnvakten köper det)
-Njae, eller så testar jag den där sorten för 40 spänn som jag brukar ta och skulle den inte hjälpa så kan jag kanske överväga att testa 200-kronorssorten...
But, I DON'T THINK SO!
 
Trying to fool me here on a sunny friday och allt *mutter mutter*

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Har du blivit nått piggare?! Trots att du inte tog den dyraste ;-)

    2013-05-21 | 08:12:35

Kommentera inlägget här: