theshitlist

Dagens utsikt

Kategori: Blablabla...

Tadaa! Skåda: mitt tak! Spännande va? Här ligger jag på golvet och vilar ryggen efter en timmes promenad. Min rygg mår inte bra! När vi började gå ville jag mest lägga mig ner och gråta, men det ska ju vara bra att röra på sig. Det där med att jogga känns väldigt avlägset. Men, en vacker dag då kommer Team Pepp! Running ha sitt första träningspass (som namngivet löparteam) och då jävlar! Än så länge består det av mig, syrran och Pernilla (tror jag?) men fler glada löparamatörer/entusiaster är välkomna i vår nya klubb! :)

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Klart att jag är med. Och jag har förvarnat Stockholm att vi kommer i september :-)

    2013-05-12 | 21:15:02
  • Amanda säger:

    Vi får köra en Kick-off med teamet när din rygg är bättre! :)

    2013-05-13 | 08:47:45
  • Pernilla säger:

    Och jag har överlevt Göteborgsvarvet...
    Jenny tyckte att vi ska anmäla oss som en kvartett och vinna en resa till New York :-)

    Svar: Föreslog det för Amanda med, det hade ju varit trevligt!
    Me Me!

    2013-05-13 | 21:03:13
  • Amanda säger:

    Kvartett får det bli! NY, here we come :)

    2013-05-13 | 22:12:04

Kommentera inlägget här: