theshitlist

Pirr?

Kategori: Blablabla...

7-åriga systerdottern listade idag grejer hon gjort som gett henne pirr när hon var 6 respektive 7 år. Och jag kunde inte (på rak arm i alla fall) kontra med nånting. Lever jag ett dötrist liv eller? Som inte kunde komma på nåt spännande jag gjort det senaste året?! Skärpning. Man kanske borde börja leva sitt liv mer som en sjuåring... Kan dock inte rippa nån av hennes grejor rakt av direkt, ena var ta hål i öronen (been there, done that, och har inga önskemål om fler piercingar) andra var Kalvinknatet och ja, behövs det nån förklaring? Skulle nog se dum ut på ett 600 meterslopp för småbarn. Ska ju visserligen springa Tjejmilen, men skulle ju ljuga om jag kallade det sådär tjobaloo att jag får pirr i magen. Men, borde nog jobba vidare på tanken! Man borde nog ha mer pirr i livet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: