theshitlist

Dagens dagens-lista

Kategori: Dagens dagens

  • Dagens humör: Började med ett överjävligt morgonhumör, men sen ordnade det upp sig.
  • Dagens outfit: gaaaamla Fornarinabrallor med såpass låg midja att det krävs lååångt linne för att inte visa halva häcken såfort jag rör mig (vi pratade på jobb igår om att vissa har "ståskor" som inte funkar att gå runt i, detta är egentligen "ståbyxor") plus just nämnda linne och sandaler.
  • Dagens shopping: rosévinbox! (till fredagens AW)
  • Dagens tv-program: "69 saker du vill veta om sex". Kan säga att det är mycket i det programmet jag INTE vill veta. Som den där killen i dagens avsnitt som hänger i skogen och runkar = sak jag hade mått bra av att adrig se. (Och ändå tittar jag på programmet, jag vet! Det är som en solförmörkelse, man bör ej titta rakt på men likväl gör jag det)
  • Dagens planering: årets midsommarafton har styrts upp i ett mindre formellt planeringsmöte.
  • Dagens beroende: Mynta! Skulle kunna leva på mojito nu känns det som, fast idag nöjde jag mig med att ha det i vattnet tillsammans med lite lime och frysta jordgubbar. Lite alkisvarning annars (skriver hon och tar en sipp av rosévinet i glaset intill) (dock inte det vinet jag köpte idag, så ni kan vara lugna, AW-gänget!)
  • Dagens längtan: Väntar livet ur mig, men längtar efter helgen (som vanligt), har lagom mycket och lagom sköna och trevliga grejor inplanerade: after work i solen (hoppas jag) på fredag och träffa en vän och tjööta på lördag. Söndag = ingenting planerat = bäst!
  • Dagens motion: ingen alls (om man inte räknar liten promenad på lunchen)
  • Dagens bästa: att min fina kille är snäll och söt mot mig även när jag knappt förtjänat det! (till exempel när jag utan särskild anledning varit en riktig bitch på morgonkvisten) Han är fin han!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: