theshitlist

Äntligen hemma!

Kategori: Blablabla...

 Suckåstön vad man blir trött av att gå runt och vara på kasst humör en hel arbetsdag! Lägg till sjuttio bollar att hålla i luften och en skrivare som krånglade genom att skaffa sig papperstrassel ÖVERALLT (jag skojar inte, det är en rätt stor scanner/kopiator/skrivare och jag plockade nog ut 10 skrynkliga papper från sju olika ändar). Sjukt imponerad över att jag inte bröt ihop totalt där. En kollega (som inte ens visste vad jag just gått igenom) kallade mig till och med sjukt lugn och harmonisk tre minuter senare. Det ni! Så när jag klagar på mitt dåliga humör så ska ni inte oroa er för att den här labila donnan snart varken kommer ha varken vänner eller kollegor, för jag sköter mig rätt väl ändå. Oftast. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: