theshitlist

Har ni tänkt på en sak? (annars har jag gjort det åt er)

Kategori: Blablabla...

Med jämna mellanrum får jag låtar på huvudet som sen sitter där en dag eller två vare sig jag vill det eller ej. Och de senaste dagarna har det varit Händerna mot himlen med Petra Marklund. Men texten alltså: "Händerna upp i luften. Pannan mot baren, nu spränger vi taket." Jag vet inte hur det är med er... men jag har varit ute en hel del i mina dar (även om det nuförtiden snarare är undantag än regel), och när man har pannan mot baren - då spränger man inga tak! Då är det dags att gå hem. För länge sen! 
 
Ikväll ska pensionärerna ta sig ner på stan och äta (dock ej på själva festivalområdet hoppas jag, jag äter inte mat ur vagnar, det är en principsak). Sen är planen att vi ska gå på Familjen-koncerten. Den är klockan 00:00. Good luck till oss, för känner jag mig själv rätt så har jag redan hunnit hem och ligger och nannar då. Men det är ju alltid bra att ha en plan och ett mål här i livet, även för enkla torsdagar i juli! Och nu börjar ju semestern på riktigt och allt, även om det är en kort en så är den längre än mina "vanliga" sommarfredagar. En hel vecka ska hon ha, med karln sin och allt! (han jobbar dock 2 dagar till)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: