theshitlist

Dagens ilandsproblem:

Kategori: Blablabla...

Blir helt jäkla apatisk sådana här scheissevarma och somriga dagar och vet inte var jag ska börja med att carpa da diem. Kommer hem från jobb halvt värmeslagen och känner att jag borde göra hundra saker innan dagen är över går och vet inte var jag ska börja. Skulle VERKLIGEN behöva jogga en sväng. Behöver inte vara långt och det behöver absolut inte vara snabbt men jag skulle behöva göra det bara för att få det gjort (har gått alldeles för många ojoggade dagar nu, vill inte tappa!). Men jag vet ju också att jag kommer dö av värmen samt eftersvettas i en vecka ungefär. Eller två. Och då borde man kanske vänta några timmar tills solen inte står rätt på, men då försvinner ju hela kvällen?! Ja ni hör, vilka probleeeeeeem jag har! Suckåstön.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: