theshitlist

Annan viktig update

Kategori: Blablabla...

Där sitter du och undrar vad jag har hittat på idag. Jomen det ska jag berätta för dig!
Min andra fantastiska semesterfredag började med en lagom 5-kilometare som nog faktiskt var den bästa joggingturen på väldigt länge. Kom in i det där sköna lunket då man inte tänker på att man springer utan har tankarna nån helt annanstans och bara springer utan att tänka på det.
 
Sen beställde jag inte bara en, utan två löparkjolar! Ja, en till mig och en till syrran. Har numera svart bälte i att beställa grejor på nätet! Beställde två par springskor i fredags efter att ha varit på Löplabbet och inte hittat nåt som passade min stackars fötter som inte kan tänka sig att vara som alla andra. Och när de kom och inte passade så beställde jag ett par till (fri frakt och fri retur, det är grejor det!). Och när inte de passade så beställde jag tre par till (skam den som ger sig? Yesbox!). Sen har jag även hunnit beställa två böcker... Anyways, tillbaka till vad jag gjort idag, för allt det där beställandet har inte varit idag, "bara" kjolarna som sagt (och jag är lite tveksam till det där med att springa i kjol även om där är inbyggda cykelbyxor, men man vet ju inte förrän man har provat!), sen kom preggokompisen H och lilla S och vi bakade "macaroner", kakorna inte pastan. Det har vi bara pratat om att göra i ca 2 år så när jag hittade kakmix till det i veckan så bestämde jag att nu får vi ta första steget och börja nånstans! Nästa gång känner vi oss kanske lite mer varma i kläderna och gör det "på riktigt". Sen skulle det bli en sväng till Väla för att kolla en grej men på vägen trillade vi in på IC Factory Outlet och shoppeliboppade lite. 4 plagg som tillsammans hade kostat 4500:- tlll ord.pris för knappt 300:-! Inte så tokigt! Nu är det dags att grilla, hoppas vi klarar oss utan att gasolen tar helt slut!
Nä, nu har jag skrivit en halv roman, nån som har somnat??? 
Trevlig helg på er, köss å hej!

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Vi kommer att vara skitsnygga i våra svarta löparkjolar i Stockholm :-)

    2013-07-07 | 21:12:28

Kommentera inlägget här: