theshitlist

Dagens lista/hej igen!

Kategori: Blablabla...

Saker jag borde göra just nu:
Laga mat
Tända sju miljoner värmeljus
Öppna posten
Gå och kissa
Leta upp mina fårskinnstofflor (och medans jag skriver detta inser jag att det är inte alls omöjligt att de ligger typ under mig/soffan, höjden av lathet att inte lyckas ta tanken till handling då??)
 
Saker jag gör just nu:
Sitter och surfar
Fryser om tårna
Är kissnödig
Skriver lista på vad jag gör/borde göra
 
Skärp mig!!!!!!
 
Jo, har varit lite osäker på om jag ska fortsätta det här blögg-proschäktet. Fortfarande lite osäker. Men fint att se att det fortfarande är några trogna/nyfikna/envisa jäklar som går in och kollar varje dag om jag skrivit nåt fast jag inte gjort det på lääääänge! Jag måste vara sjukt intressant! Eller så är det bara fler än jag som varvat internetet flera gånger om och helt enkelt inte har något bättre för sig :P

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Woohoo, äntligen ett livstecken! :) Kul att du är tillbaka!

    Svar: Förstår att du varit orolig! "Var är hon, hur mår hon, tänk om det har hänt något!?" Typ :)
    Me Me!

    2013-01-16 | 20:39:24

Kommentera inlägget här: