theshitlist

Dagens dummaste

Kategori: Antecknar intresseklubben?

Klämde en finne som sitter precis vid mungipan för en stund sen.
Man ska ju helst inte klämma finnar för det blir ju sällan bra. Och har man dessutom växt upp med en mor som jävligt bestämt förklarat att man ALDRIG ska klämma finnar som sitter i närheten av munnen pga man kan få blodförgiftning och dö, för det gjorde hennes kusin nittonhundrafrösihjäl, så är det inte bara dumt utan jättedumt. För nu har jag inte bara en klämd finne utan även dödsångest. Hör ni inte ifrån mig på några dagar kan det alltså finnas anledning att oroa sig lite. (Om nån undrar varför jag skulle på den då när jag visste hur dålig idé det var kan jag berätta att den kändes som en såndär jäkel som aldrig skulle ge sig av utan en spark i baken. Så jag var liksom...tvungen)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: