theshitlist

Utmaningscheck

Kategori: Blablabla...

Hejsan hoppsan!
Jag har verkligen inget roligt att säga nuförtiden!? Men vi kan ju låtsas att när jag är försvunnen länge så är det för att jag har bättre/roligare saker för mig. Vi säger så. (så inte nån tror att jag sitter och väntar på att klockan ska bli fjorton noll tolv eller så, very internt skämt)
 
Februariutmaningen, hur går den? undrar ni säkert jättemycket. Jo det ska jag berätta! Det går sämre än jag hade kunnat föreställa mig, men rätt bra ändå tror jag nog. Matmässigt har det varit en katastrof, började fuska alldeles för tidigt sen har det bara gått utför. Första lärdomen är alltså: börja aldrig fuska, för once a cheater always a cheater! En annan lärdom är att jag KAN INTE HA SNASK HEMMA!!! Ingen självdisciplin över huvud taget. NADA!
Träningen däremot har faktiskt gått över förväntan, mycket tack vare min kära syster och träningsfrände. Lärdom: gör saker tillsammans! Oftast är någon mer pepp än den andra och kan hjälpa till att dra upp en ur myglarträsket.
Och jag känner faktiskt mig lite tightare och fitare, trots att vågen stått mer eller mindre still, har man fått till lite muskler månne?

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Eftersom jag ju är en sån bra tränings-kompis så tänkte jag nu kontra med "Mars-utmaningen" :) Detaljerna är inte helt klara än men de innehåller en hel del löpning och en massa intervaller! Nu kör vi!!! (vidare)

    Svar: Jag är på!
    Me Me!

    2013-02-27 | 21:17:00
  • Han den där säger:

    Mot en liten nätt summa, typ 3 öl, kan jag vara slavdrivare. Inte helt obekant uppgift för mig. ;)

    Svar: Haha, räcker med ångesten jag får av att se dina Runkeeper-inlägg på fb. "Lätt återhämtningsrunda på 11 km och 50 minuter" (-isch, bara höftar här) när man själv höll på att dö på halva distansen och samma tid. Lätt överdrivet, men typ.
    Me Me!

    2013-02-27 | 22:08:58

Kommentera inlägget här: