theshitlist

Skitlistan goes hälsohets

Kategori: Februariutmaningen

Frågade ju syrran om hon ville vara med på nån form av Biggest Loser/Beach2013 utmaning månaden ut, och det ville hon, så med start i morgon så blir det till att shape'a upp sig lite.
Reglerna är något luddiga, men kortfattat skulle man kunna säga så här:
  • Träna så mycket som möjligt
  • Äta så nyttigt som möjligt
  • Inget socker!
  • Ingen alkohol!
Jag kommer inte vara nitisk, för då vet jag att det går åt skogen, men om man börjar med lite småförändringar och ser till att hålla hårt på dem månaden ut (vilket bara är tre och en halv vecka) så är det ju en bra start om inget annat. 
 
Mål: att jag ska må bättre, bli starkare och att kläderna ska sitta bättre. Så, från och med imorgon så kör vi!
 

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Oj, hoppsan! Tur att jag inte kände till "reglerna" när jag antog utmaningen ;-)
    Ingen återvändo - Nu kör vi!!! Hejaheja!

    Svar: Det där var väl ändå inga jobbiga regler?
    Me Me!

    2013-02-04 | 09:29:47
  • Amanda säger:

    Bra jobbat idag!!!

    Svar: Wooop woop!
    Me Me!

    2013-02-04 | 22:01:19

Kommentera inlägget här: