theshitlist

Mitt liv som humörsvängningshäxa...

Kategori: Blablabla...

Vad kom först, hönan eller ägget? Mitt röviga humör eller årsredovisningarna?
Svårt att säga, men det där humöret jag låg inne med igår gjorde dig jäkligt snabbt påminnt när jag började med årsredovisningarna idag, så jag misstänker att det där humöret kanske legat latent sedan i fredags. Den som uppfann programmet vi gör det....förtjänar ingen bonus direkt. Håller på att bli loco! Och då har jag precis börjat, ska bara göra det i 20 bolag, tjohoo! Jaja, blir nog bra tillslut!
 
Idag har jag imponerat på mig själv genom att tanka innan det börjar lysa (att haaaata att tanka och att bli sjukt stressad så fort tanklampan börjar lysa är ingen bra kombination, trust me). Och sen kom jag hem och hittade ett nytt Girls-avsnitt! Och ikväll ska det gymmas! Kanske kan vända den här dagen till något bra ändå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: