theshitlist

Dagens lista

Kategori: Antecknar intresseklubben?

Dagens do-list:
  • Skulle tvätta sängkläder men började tvätta täcke istället... (när jag tog av påslakanet för att tvätta det började jag fundera på när täcket kan vara tvättat sist. I seriously have no idea. Så, tjoff tjoff!) Sen när den maskinen är klar är där ju ett täcke till. Och sen det där jag skulle tvätta från första början. Det här kommer med andra ord ta ett tag!
  • Pinnar träningsinspo-bilder på Pinterest. Bara där kan man ju fastna hur länge som helst, älskar Pinterest! Instagram däremot förstår jag mig inte riktigt på, för gammal? Haha.
  • Träningshetsar min kära syster lite via sms
  • Nu svarade kära systern att hon är på! Vad är det jag har startat? Kan bli jättebra!
  • Ovanstående två punkter leder ju osökt till att jag kanske får ta mig en liten funderare och lägga upp någon form av plan... Mest när det gäller maten, är dålig på att kombinera träning och mat bra. Och dålig på att pressa mig själv i träningen med, men det blir ju lättare när vi är två. Vi kan vara varandras Jillian Michaels, eller vad säger du Amanda?
  • I övrigt har jag faktiskt inte så mycket planerat idag. Hur skönt? Vansinnigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: