theshitlist

Summering 2013

Kategori: Blablabla...

Då var det årets nästsista dag och dags att summera året kanske?
Överlag har 2013 varit ett skitår, inte mitt livs värsta, men det går jäklarimej inte till historien som något att minnas med ett leende.
 
Årets beroende: frökex! Kan baka dem i sömnen nuförtiden, så många gånger har jag gjort dem.
 
Årets drink: Mojito, mmmm...
 
Årets diet: glutenfritt och 8:16 (5:2-ans mindre kända kusin), min kropp gillar det så jag ser ingen anledning att sluta.
 
Årets irritationsmoment: allt som piper. Det har satt sig på psyket på mig, Och varför måste ALLT ha samma jäkla pipton? Hemlarmet, frysens larm, diskmaskinen när den är klar, saker som piper på tv... Det knyter sig i magen på mig av det!
 
Årets motion: jogging, yogning och sjukgymnastik har dominerat i år.
 
Årets jobbigaste joggingtur: delad förstaplats mellan Tjejmilen och den genom Alicantes flygplats när vi höll på att missa planet (tom mage, sömnbrist, packning, barn samt allmän psykisk och fysisk oform, inget jag rekommenderar)
 
Årets favoritfärg: gult!
 
Årets mest otippade köp: baddräkt och löparkjol(!)
 
Årets åkomma: lite halvblind ett bra tag
 
Årets känsla: besvikelse, Alldeles för ofta och mycket.
 
Årets känsla 2: kärlek! När man behöver det mest så märker man verkligen vad man har <3
 
Så, 2013, köss å hej, kommer inte att sakna dig! Ser fram emot ett 2014 med lite mer positiva överraskningar!
Imorgon kommer nyårslöftena! (om jag hinner/orkar, inser samtidigt som jag skriver att det kommer jag inte hinna imorgon, men en annan dag snart kanske tror jag)
 
På återseende!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Årets beroende håller både jag och Micke med om. Och ett av årets oväntade köp känner jag mig lite skyldig till. Men varför inte börja året i Pålsjöskog kl 18 med Löparglädje? Bästa starten på året ever (hälsar Micke och jag håller med)
    Köss o hej!

    2013-12-30 | 20:18:20

Kommentera inlägget här: