theshitlist

Garderobsutmaningen

Kategori: Blablabla...

Idag, ikväll, var jag jäääkligt nära att handla. Satt på Zalando och kollade och efter ett tag hade jag två par stövlar och två par löparskor i varukorgen. Säga vad man vill om det bolaget och deras asstöriga reklam som får en att lova sig själv att ALDRIG handla ifrån dem, men där är jäkligt bra utbud för nån med clownfötter som jag. Anyways, det började med att jag började spana på svarta stövlar eftersom det faktiskt är något som saknas i min ägo, och som skulle bidra till att jag skulle använda en del kläder mer. Och sen råkade jag på nån vänster halka in på träningsgrejor och såg att de hade nike-löparskor som jag tycker är snygga, även de fanns i min storlek... Och vips så hade jag fyra par skor i varukorgen! Jag hade såklart inte tänkt behålla alla (det är ingen stor risk att alla skulle passa, jag har inte bara stora fötter, de är galet smala med så när jag väl hittar skor som sitter bra är det bingo, men det händer inte jämt om man säger så), men när jag kom till att välja betalningssätt så gick det inte att välja faktura (don't know why) och jag har ingen lust att ligga ute med drygt 4000:- så där tog det stopp! Fick ta mitt förnuft till fånga och stänga ner fönstret, jag har ju faktiskt shoppingförbud!! Fast jag skulle behöva ett par svarta stövlar... Och leopardmönstrade löparskor till våren...
Håll ut, 20 dagar kvar!!!
 
PS. Har idag haft på mig en ca 6 år gammal tröja som jag nästan glömt att jag hade, det är ju bra i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: