theshitlist

Dagens update

Kategori: Blablabla...

Tre dagar kvar till avfärd mot Spanien med Cirkus Lindell! Packa? Äh, det kan jag väl göra i övermorgon? Kanske kolla vad jag ska packa I sisådär imorgon, kolla om något ska tvättas. (Inbrottstjuvar göre sig icke besvär, den manliga delen av invånarna i mitt hushåll är hemma och håller ställningarna) Idag satsar jag på att ta mig till jobb efter lite drygt två dagars sjukskrivning. Och håll i hatten vad det ska jobbas! Varför kan man inte bli sjuk när man har skitlite att göra istället för tvärtom?? Jaja, en "olycka" kommer aldrig lämpligt. Normala människor blir förkylda när de har semester (som jag hade förra veckan) medan vissa av oss drar på oss lite mer avancerade grejor och får springa på sjukhuset tills man blivit halvt bundis med folk och nästan skaffat VIP-kort! 1000:- i läkarkostnader på tre dagar, jo man tackar!! 100 kr från ett frikort nu, men det är nog snabbt fixat iom återbesök och sånt. Men man får väl vara glad att man bor i ett land som detta, det kunde varit värre! Ting!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: