theshitlist

Att vara medresande barnflicka på solsemme

Kategori: Blablabla...

Blandade tankar som dykt upp:
1. Att ha en barnflicka med på semestern = ovärderligt! Nu kanske det låter dom att jag sätter mig själv på en hög piedestal men nu kan jag inte hjälpa att jag är då jäkla bra att jag hamnat här uppe. Har redan stämt av med P att vi lätt ska ha det om/när vi har barn och ska på semester. Minst ett huvud fler "vuxna" (tänker mig att tonåriga syskonbarn duger bra) än barn tror jag är riktlinjen. Alltså, ett barn och två föräldrar funkar, men sen är det nog ett måste med extrahjälp för allas trevnads skull.
2. Är det höst hemma nu eller?? Inte vad jag hade tänkt komma hem till, är inte redo för höstdepressionen!!!
3. Saknar min kille!
4. Magkatarr och halsbränna är ett jävla mög.
5. Stranden är lite överskattat. Även om det är rätt skönt när man väl är där (och sitter i skuggan av ett parasoll) så är det ju vedervärdigt att packa ihop sig, släpa med allt bråte och knöggla in sig i århundradets varmaste bil sen. Pool is da shit.

Nä, nu ska jag ta och njuta lite av lugnet medan resten av cirkusen är nere vid poolen, so long!

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Hoho! Knack, knack! What's up?! ;-)

    2013-08-28 | 22:32:32

Kommentera inlägget här: