theshitlist

Undrar ni om jag lever?

Kategori: Blablabla...

Mmm, jag oxå. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska lägga ner det här med blögg eller keep on tills...jag vet inte när.
 
Annars då? Jo, just när jag hade bestämt mig för att INTE springa Springtime (av flera olika anledningar, min kropp samarbetar helt enkelt inte med mig när jag springer) så lyckades jag ändå skicka iväg ett mail till personalchefen idag med min anmälan. Vad hände där? Och hur svårt ska det vara för mig att ta ett beslut och sen hålla mig till det? Får snart söka terapi för det. Anyways, så är det väl inte värre än att jag får skita i det om det inte känns bra när det väl är dags (även om det känns extra dumt att dra sig ur ngt någon annan betalar), i bästa fall så känns det ju bra, och det är ju det man hoppas och satsar på!
 
Andra updates:
Har samlat på mig sjukt mycket vuxenpoäng den senaste tiden, kanske kan göra en liten lista av dem senare.
Ska på Hot Power ikväll, ska blir intressant! Var på det för första gången förra veckan men då var det en vikarie så vi vet inte riktigt vad vi har att vänta oss idag.
Mätte mig själv för första gången sedan den där halvt misslyckade februariutmaningen och upptäckte att den var nog inte så jäkla misslyckad ändå! Måttbandet visade betydligt mer än vågen. Aprilutmaning, någon? Känner mig lite peppad nu!

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Aprilutmaning, jag är på!
    Förresten, vilka är reglerna?!

    Svar: Jag vet inte, var det inte meningen att du skulle komma med reglerna till marsutmaningen? Men det kom aldrig några... Det får ju vara lite löpningsfokus i alla fall!
    Me Me!

    2013-04-02 | 21:58:31

Kommentera inlägget här: