theshitlist

Fysisk status: Kämpa!

Kategori: Blablabla...

Hur tänkte jag egentligen när jag gick med på att springa Springtime i år igen? 
Fast jag tyckte det var vansinnigt tråkigt förra året?
Trots att jag är i kisskass form? (konditions- och joggmässigt, har ju faktiskt legat i en del med träningen överlag så allmänformen bör vara bra för att vara jag).
 
Fredagen bjöd på after work-jogg i jorbodalen med lite löparskolaövningar i mitten. Lördagsförmiddagen bjöd på backintervaller (med efterföljande dopp i det sjukt grunda havet samt bastu). Och herre - min - je! vilken dålig form jag är i! Vill ju börja gå efter en kilometer och hittar inget flow alls, hur ska jag palla 10?? Knappt fyra veckor kvar. Och drygt halva veckan nästa vecka ska det semestras så då blir det ingen träning. Och semester brukar ju vara bra för formen överlag(?).
 
Var galet godissugen idag men hiade mig själv rätt bra när vi var och handlade. Köpte nötblandning, olika frukter till fruktsallad och mangosorbet. Det senare var ju på gränsen eftersom där är tillsatt socker i den, men sällskapet köpte Ben & Jerrys och nåt skoj ska jag väl ändå få ha om han ska sitta och glufsa finglass bredvid mig i soffan!?
 
På tal om det, någon skulle titta på motorcykeltävling på tv men här sitter jag och tittar på Moto3 men en snarkis intill! Ingen ordning alls...

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Men se där! Idag pallade du ju 10 km!!! :) Sjukt bra jobbat! Tack för sällskapet!

    2013-04-08 | 21:49:04

Kommentera inlägget här: