theshitlist

Dagens status: latmask

Kategori: Blablabla...

Idag skolkar vi från träningen! (det hanns inte riktigt med på en tid som passade oss båda. För nej, det går ju inte att träna själv, nejnejnej, tokigt!)
Jaja, måste ju vila upp oss inför helgens "träningsläger" som min kära syster bestämt oss för att ha! Joggjoggjogg. Och bad och bastu!
Annars då? Jo, var och skulle fixa nytt pass. Tog en nummerlapp och satte mig i en tom hörna. Inom en minut hade en mamma med två GANSKA jobbiga barn i typ åldern cirkus 2-3 förflyttat sig från andra sidan vänthallen till praktiskt taget stolen bredvid min. AV CA 50 LEDIGA STOLAR!! Jo, man tackar, hade lite begynnande huvudvärk innan men en kvart med en unge som gråtskriker konstant och en annan som hela tiden frågar om det är deras tur start samt förklarar att han inte vill vänta längre för det är tråkigt...gjorde ju inte saken bättre direkt.
Sen var jag och hämtade ut paketet med skorna jag beställde  för några dagar sedan och hör och häpna! Ett par (av tre) passade! Och det var de bästa! (för ett tag sedan beställde jag 5 par varav 0 passade, då blir man lite uppgiven. /Mvh tjejen med supersmala fötter i relativt stor stolek). Ena paret var absolut no no, fast mer för att de var osköna än att de storleksmässigt inte passade, och tredje tror jag att jag ska skicka tillbaka även om jag leker med tanken att mina fötter kanske svullnar av den extrema sommarhetta som den kommande sommarens väder ju säkert kommer att föra med sig, och då kommer de ju passa! Säkert.
 

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Idag blir det ingen skolk!!! Blev det ju inte igår heller :) heja heja!!!

    2013-04-05 | 12:53:36

Kommentera inlägget här: