theshitlist

Dagens fyspass

Kategori: Blablabla...

Idag har jag sprungit joggat kämpat mig fram 10 km! Årets första mil! Tillsammans med min kära motionspartner i crime of course. Hon är lite snabbare än mig, min kära syster, men annars kompletterar vi varandra rätt bra. Har svårt att tro att någon av oss hade tagit oss av milen idag utan lite hets från, och sällskap av, varandra.
Status kondis: sådär
Status knän: sådär
Status benhinnor: lite sämre än sådär
Psykisk status: mycket bra!
Satt i soffan för en stund sen och sa "Fy fan vad jag mår bra nu!" och P bara tittade på mig som om han inte visste om jag skojade eller vad han skulle tro. Han hör eventuellt inte det så ofta. Får jobba på det där, haha!

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    En mil... Grymt jobbat!

    Svar: Tack! :)
    Me Me!

    2013-04-09 | 06:46:07

Kommentera inlägget här: