theshitlist

Förra veckans karriärshöjdpunkter:

Kategori: The shit on the list

1. När jag i början av veckan konstaterade att det är tur att vi redan haft årets lönesamtal/-förhandling. För med alla de tabbar som uppdagade sig att jag gjort så kände jag att mitt utgångsläge varit sådär. (På plussidan är dock att min chef fortfarande var vid gott mod. Särskilt med tanke på att jag tillslut utbrast "åh! Vad f*n har jag gjort nu då?!" bara hon närmade sig mitt kontor.)
2. I slutet av veckan började jag tvivla hyfsat på om jag verkligen är rätt person på en ekonomiavdelning. Vilket inte är jättebra när man jobbar på, just det, en ekonomiavdelning! Det gick dock över. Lite i alla fall. Ibland känns det bara som att jag fattar...lite otillräckligt. Menmen, det är ju faktiskt inte mitt fel att min bransch ska vara så krånglig och att Skatteverket envisas med att vara snäppet värre!

Anyways, borde ju betyda att denna veckan bara kan bli bättre än förra?! Hoppas jag i alla fall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: