theshitlist

Dagens tankar

Kategori: Blablabla...

  • Sjuk, och sjukt uttråkad. Lite småfebrig, trött och ont typ överallt.. Men imorgon får det vara nog, då blir det nog jobb.
  • Sitter och tittar på Svenska Hollywoodfruar. Alltså, Maria och Mindy... Living the dream :) Vill hoppa in i rutan och flytta in i grannhuset, bli bff med dem! Margareta, är hon sångcoach? Sjunger hon bra? Alltså jag kan ju inte direkt sjunga (men berätta inte det för P, han har ingen aning. (HAHAHAHAHA)) så vad vet jag. Men, really? Isabel, hon har ju gjort ett kap. Say no more. Gunilla? Gunilla, Gunilla, Gunilla. Jag är rädd för henne. Sjukt obehaglig människa. 
  • Sitter i soffan iförd onepiece, kollar på tv och äter piggelinglass. Who is living the dream, egentligen?! Exakt.
  • Var och hämtade våra tyroler-outfits igår. Snabb leverans hos Partykungen. Kände mig inte jätte-party dock när jag spatserade helt febermosig mellan adolfsberg och sofieberg med paketet. (insåg att det är pinsamt nära att gå till adolfsbergs centrum från oss. Kanske 1 km gångväg, mot typ 3 om man tar bilen, vilket jag gjort ett par ggr). Franz och Helga kommer bli snygga på lördag! (hoppas jag)
  • Är nu inne på min tredje Piggelin
  • Slut på babblandet för den här gången!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: