theshitlist

Dagens dag/mer än halva arbetsveckan gjord!

Kategori: Blablabla...

Idag har jag varit och fått min personlighet analyserad (jobbgrej). Tydligen är jag hyfsat ordningssam, trygg i mig själv, ingen direkt karriärsmänniska, lagom social, rätt avvaktande med nya människor, sjukt omtänksam och ordentligt trygghetsknarkande. No surprises där alltså :) 
Och tydligen gjorde jag inte ett helt katastrofalt intryck på den här snubben som i vanliga fall jobbar med rekrytering och organisationsfrågor, för han blev väldigt intresserad när jag berättade att jag har en syster som jobbar som controller. "Hon är inte redo för en chefsroll?" Tydligen var han på jakt efter en controller av något slag för nån rektytering och jag tänker ju mig att om jag hade verkat helt lost in the blåst så hade han ju inte varit intresserad av någon som (förmodligen) är ganska lik mig. Så det känns ju bra!
 
Ikväll ska jag på Hot Yoga, tjohooo! Har inte tränat på hundra år, förutom joggingen. Semester, allmänt osug, och sen lite fallskador har satt käppar i hjulet. Hoppas min kropp är redo nu!
 

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Åh vilket bra jobb du har! Lucky me :)
    Och tack för yogan, häääeleett!!

    Svar: Tack själv, jättehääärlett! Och snart ska vi börja bygga muckler med!
    Me Me!

    2012-10-31 | 20:51:38

Kommentera inlägget här: