theshitlist

Closure

Kategori: Blablabla...

Nu har jag varit och köpt nya jeans. Eftersom mitt senaste inköp tydligen inte höll för aktiviteten "falla handlöst ned för tre trappsteg plus trottoarkant och landa på kullersten". Dålig kvalisort, eller? Anyways, affären de kom ifrån verkade ju ha på känn att jag lite surt behövde gå och köpa ännu ett par likadana en knapp månad senare och hade sänkt priset med 30% (var det så på de du köpte igår med syrran eller var det bara i stan?). Min partner in crime börjar sakta men säkert återhämta sig från sin hjärnskakning och min kropp börjar läka ihop sig rätt bra så nu lämnar vi den där j***a helgen bakom oss och blickar framåt! (By the way rätt dålig kvalisort på hennes skalle oxå med tanke på att den också gick lite sönder?) Note to self och alla andra, luta er inte mot nödutgångsdörrar. Det är dåligt.
Denna helgen är och blir lugn. 
Provade även ett par skor jag spanat in på nätet, men de fanns inte i den önskade storleken (eftersom affärerna i hbg inte fattat att de ska ta in skor i storlek som passar mig. Fast det är rätt lugnt för de var ändå billigare på nätet) så nu har jag beställt dem! Med litta klack, för jag tycker visst inte att jag är lång som det är redan. 7,5 cm till har väl aldrig skadat nån, eller?

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Svar: Nej! :( Men jag får kanske passa på att köpa ett par blåa också...

    Svar: Fast det var bara de svarta som var billigare...
    Me Me!

    2012-10-20 | 21:39:55

Kommentera inlägget här: